طلوع

فرهنگی اجتماعی خبری

طلوع

فرهنگی اجتماعی خبری

خنده به توان 2

من از حیوان خانگی فقط مورچه رو قبول دارم؛

چون

سروصدا نمیکنن

نمیشاشن

رسیدگی نمیخوان

آروم خونه رو جارو میکنن

گشنه‌شونم بشه

یه چیزی از رو فرش برمیدارن میخورن

والااااا

خوشبختی یعنی اینکه

یه نفرجلو مادرشوهرت ازت خاستگاری کنه

بعد تو بگی متاهلم

بگه حیف من دنبال همچین عروسی میگشتم

تـــــــا چشـش درآد

آﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﺟﻨﻴﻔﺮ ﻟﻮﭘﺰ ﺍﺻﺎﻟﺖ ﺍﻳﺮﺍنی ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻧﺎﻡ ﭘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﻭ

” ﺟﻌﻔﺮ ﻟوبیا ﭘﺰ ” ﺑﻮﺩه؟

ﺍﻳﺮﺍنی نیستی ﺍﮔﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻂﻠﺐ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺮﺍک نذاری..!!

ﻛﻤﻚ ﻛﻨﻴﺪ ﻧﺬﺍﺭﻳﺪ

ﺟﻨﻴﻔﺮ ﺭﻭ ﻣﺜﻞ ﺧﻠﯿﺞ ﻓﺎﺭﺱ، ﻣﻮﻻﻧﺎ، ﺍﺑﻦ ﺳﻴﻨﺎ ﻭ

ﺑﻘﻴﻪ ﺍﺯﻣﻮﻥ ﺑﺪﺯﺩﻥ

ﻭﻃﻨﻢ ، ﭘﺎﺭﻩ ﯼ ﺗﻨﻢ

جنیفر دخت میهنم

بزرگترین بُردی که تو زندگی کردم این بود که:

.

.

.

.

.

 

از نونوایی یه دونه پلاستیک دسته‌دار خریدم...

رفتم خونه دیدم دوتاست چسبیدن بهم!!


دﺧﺘﺮﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ
ﺗﺎﺑﻠﻮ ﺯﺩﻩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ
ﺗﻮﻧﻞ ﭼﺮﺍﻏﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻨﯿﺪ ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮔﻔﺘﻪ : ﯾﺎ ﺧﺪﺍ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺪﻭﻧﻢ
ﭼﺮﺍﻏﻬﺎﯼ ﺗﻮﻧﻞ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺭﻭﺷﻦ
ﻣﯿﺸﻪ!!!
بعد پیاده شده داره دنبال کلید میگرده قبل از تونل...

انقدری که جوونای الان قلیون میکشن ناصرالدین شاه قاجار، باقرخان یا ستارخان نکشیدن!







حق این جووناست عکساشون روی قلیون‌ها باشه! نه اون


ﺗﻮ اتوبوس ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻡ تلگرامو ﭼﮏ
ﮐﻨﻢﺩﺍﺷﺘﻢ ﭘﺴﺘﻬﺎﺭﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺑﻪﺷﻮﻧﻢ
ﺯﺩﻩ ﻣﯿگه




ﭘﺴﺖ ﻗﺒﻠﯿﻪ ﺭﻭ ﻻﯾﮏ ﮐﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﺣﺎﻝ ﺑﻮد
ینی حریم خصوصی در حد گوسفندای استرالیا

خنده به توان 2

ﺗﺎﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ ﺗﻮ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺑﺎﺷﻴﺪ

ﻳﺪﻓﻌﻪ ﭼﺸﻤﺘﻮﻥ ﺑﻪ ﻭﻳﺘﺮﻳﻦ ﻳﻪ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺑﺨﻮﺭﻩ

ﻛﻪ ﺧﻮﺷﺘﻮﻥ ﺑﻴﺎﺩ؟

ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﺟﺎﻱ ﭘﺎﺭﻙ ﭘﻴﺪﺍﻣﻴﻜﻨﻲ ﻣﻴﺮﻱ ﺑﻪ ﺳﻤﺘﺶ

ﺍﻣﺎ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻓﻘﻂ ﺍﺯﺩﻭﺭ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻴﺮﺳﻴﺪﻩ

ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻱ ﺳﻤﺖ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ ﺟﺮﻳﻤﻪ ﻫﻢ ﺷﺪﻱ….

ﺧﻴﻠﻲ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻣﺜﻞ ﺍﻭﻥ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻫﺎ ﻣﻴﻤﻮﻧﻦ